Щодо отримання довідки внутрішньо переміщеної особи - роз'яснення

Щодо отримання довідки внутрішньо переміщеної особи - роз'яснення

  • Переглядів: 504

         ЗУ “Про захист прав та свобод ВПО” визначає, що ВПО - це громадянин України, іноземець або особа без громадянства, які були змушені покинути своє постійне місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації.           Постановою КМУ № 269 від 13.03.22 внесено зміни до Постанови КМУ №509 “Про облік ВПО”.           На отримання довідки і внесення інформації до Єдиної бази даних ВПО мають право особи, які перемістилися з 24 лютого 2022р (дата введення воєнного стану) з наступних областей: Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Запорізька, Київська, Луганська, Миколаївська, Одеська, Сумська, Харківська, Херсонська, Чернігівська, а також м. Київ.      Куди звертатися за отриманням довідки?          Для отримання довідки особа повинна звернутися за місцем свого фактичного перебування до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.           Постанова передбачає можливість подання документів через портал Дія із включенням поданих даних до Єдиної бази ВПО та формування довідки в електронному вигляді.            При зверненні до цього органу, уповноважені особи видають довідку ВПО за своїм підписом і готують електронну справу для включення до Єдиної бази даних.           Хто може звернутися та які документи потрібні?           Особа від 14 років і старше подає документи особисто.           Якщо особі не виповнилось 14 років, а також якщо вона є недієздатною або з обмеженою дієздатністю – документи подає законний представник (батьки й усиновителі), а також опікуни та піклувальники.            Від імені дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, звертається керівник закладу, в який влаштована дитина.            Від імені дитини до 14 років, яка прибула без супроводу батьків/опікунів, заяву подає родич (бабуся, дідусь, прабабуся, прадідусь, повнолітні брат чи сестра, тітка, дядько) або вітчим, мачуха, у яких проживає дитина. У разі відсутності будь яких родичей заяву подає представник органу опіки та піклування.           Які документи потрібні?     1. Заява (встановленого зразка).     2. Документ, що засвідчує особу і підтверджує громадянство України, або документ, що засвідчує особу і підтверджує її спеціальний статус.     3. Свідоцтво про народження дитини. Додатково при необхідності подаються: - документ, що засвідчує особу законного представника; - документ, що підтверджує повноваження особи; - свідоцтво про народження дитини, а також будь-які документи, що підтверджують родинні відносини між дитиною і заявником.         УВАГА! У разі відсутності в документі відмітки про реєстрацію місця проживання на території, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, надаються докази, які підтверджують факт проживання на такій території на день виникнення обставин, що викликали переміщення.      Такими доказами можуть бути:   військовий квиток, трудова книжка з записами про трудову діяльність, документ що підтверджує право власності на рухоме або нерухоме майно, рішення державної адміністрації, виконавчого органу міської чи районної ради про влаштування дитини до дитячого закладу, в прийомну сім'ю, дитячий будинок сімейного типу, встановлення опіки чи піклування, медичні документи, фотографії,  відеозаписи,  інші документи.           Для дитини підтвердженням її місця проживання на момент виникнення обставин є місце проживання її батьків.       Зазначеній вище категорії ВПО не передбачено виплату щомісячної допомоги на проживання за постановою КМУ 505, проте наразі будуть впроваджуватись інші механізми надання допомоги.

Мінцифра та Corezoid запустили чатбот, що допоможе отримати тимчасову домівку або необхідні речі у ЦНАПах

Мінцифра та Corezoid запустили чатбот, що допоможе отримати тимчасову домівку або необхідні речі у ЦНАПах

  • Переглядів: 274

Центри надання адмінпослуг у Івано-Франківській, Черкаській, Вінницькій, Волинській та Львівській областях переформатувалися в пункти допомоги переселенцям, військовослужбовцям та територіальній обороні. Подібну ініціативу поступово підхоплюють ЦНАПи й інших областей.

Інформація для громадян, які прибули з інших міст до нашої громади

Інформація для громадян, які прибули з інших міст до нашої громади

  • Переглядів: 307

        Просимо всіх, хто прибув на територію Богданської територіальної громади  з місць проведення  воєнних дій повідомити про своє тимчасове місце перебування.          Для отримання довідки про тимчасове перебування Вам необхідно звернутись за адресою :         Адміністративна будівля старостинського округу- с.Розтоки буд. 280          Контактний телефон – 067-882-68-16

Запрошуємо мешканців Рахівщини до проходження служби за контрактом в батальйоні територіальної оборони

Запрошуємо мешканців Рахівщини до проходження служби за контрактом в батальйоні територіальної оборони

  • Переглядів: 289

З питань підписання контракту звертатися за адресою: м.Рахів, вул.Миру, 88, Рахівський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки

Доступний додаток "Повітряна тривога"

Доступний додаток "Повітряна тривога"

  • Переглядів: 305

      В Україні доступний до завантаження мобільний додаток «Повітряна тривога», який попередить населення про небезпеку у конкретному регіоні  через мобільний телефон.              Додаток вже доступний до завантаження у Google Play Market та AppStore.

Шановні мешканці Богданської територіальної громади та громадяни, які евакуювалися з місць проведення воєнних дій!!!

Шановні мешканці Богданської територіальної громади та громадяни, які евакуювалися з місць проведення воєнних дій!!!

  • Переглядів: 229

      Просимо всіх, хто приймає евакуйованих осіб, незалежно, чи це готель, чи приватні будинки повідомляти про це представників місцевої влади по старостинських округах чи Богданську сільську раду в день заїзду евакуйованих та повідомляти таким особам про необхідність отримання довідки про тимчасову реєстрацію таких осіб старостинських округах чи Богданській сільській раді.