Як робоча група обирала гасло громади?
Ми отримали 23 ідеї гасел, які ви запропонували, та провели триетапний відбір:
Етап 1:
Розглянули всі гасла, відсіяли ті, які нагадують існуючі гасла громад, складні або не лаконічні.
Етап 2 :
Залишили 10 найкращих гасел. Робоча група провела голосування, щоб обрати фіналістів.
Етап 3 :
До фіналу потрапили 4 гасла. Серед них ми обрали основне гасло, яке стане символом громади "Як ніґде інде!".
Також 2 допоміжні гасла:
"Бо до сонця близько"
"Де гори надихають, а люди творять!".
У виборі гасла робоча група користувалась низкою критеріїв: змістовність, актуальність, лаконічність, легкість запамʼятовування, емоційність, оригінальність, універсальність, адаптивність до бренду, цільова спрямованість, позитивний імідж, стимул до дії, тривалий ефект.
Дякуємо кожному, хто долучився до створення гасла!