Як робоча група обирала гасло громади?

  • 52

Ми отримали 23 ідеї гасел, які ви запропонували, та провели триетапний відбір:

Етап 1:

Розглянули всі гасла, відсіяли ті, які нагадують існуючі гасла громад, складні або не лаконічні.

Етап 2 :

Залишили 10 найкращих гасел. Робоча група провела голосування, щоб обрати фіналістів.

Етап 3 :

До фіналу потрапили 4 гасла. Серед них ми обрали основне гасло, яке стане символом громади "Як ніґде інде!".

Також 2 допоміжні гасла:

"Бо до сонця близько"

"Де гори надихають, а люди творять!".

У виборі гасла робоча група користувалась низкою критеріїв: змістовність, актуальність, лаконічність, легкість запамʼятовування, емоційність, оригінальність, універсальність, адаптивність до бренду, цільова спрямованість, позитивний імідж, стимул до дії, тривалий ефект.

Дякуємо кожному, хто долучився до створення гасла! 

Фото без опису